Besplatna dostava na iznose veće od 53.09 €

Škola u infarktnom stanju

Autor: Jesper Juul
Br. stranica: 172
Godina izdavanja: 2013.
Nakladnik: Znanje
Uvez: meki


  • Model/ISBN: 978-953-324-861-5
  • Dostupnost: Dostupno

  • 13.14€




Što učiniti kako bi djeci, roditeljima i nastavnicima bilo bolje? Može li škola biti institucija koja u djeci razvija, a ne ubija, urođeno veselje za učenjem? U ovoj izvrsnoj knjizi ugledni obiteljski terapeut Jesper Juul iznosi britku analizu aktualnog stanja u školstvu i nudi niz konkretnih prijedloga za drukčiju i bolju školu. Glavna pretpostavka nove škole jest partnerstvo učenika, roditelja i nastavnika koji odbijaju biti žrtve naslijeđenog školskog sustava. Prvi korak na tom putu leži u promjeni kvalitete odnosa između nastavnika i učenika, odnosno učenik koji više nije marioneta nego ravnopravan sugovornik i suigrač u obrazovnom sustavu. Na taj način, škola postaje mjesto gdje djeca izrastaju u društvene, kompetentne i zdrave pojedince. Jesper Juul je svjetski priznati obiteljski terapeut, pisac i osnivač Familylaba, međunarodne organizacije koja nudi seminare, predavanja i savjetovanja roditeljima i stručnjacima koji rade s djecom i mladima. U svojim radovima osporio je neke od temeljnih pretpostavki tradicionalne razvojne psihologije kao i dominantne pedagoške modele i metode odgoja, a njegove su originalne i vizionarske ideje potvrđene od strane suvremene neuroznanosti i psihologije međuljudskih odnosa.

Općenito
Autor Jesper Juul
Br. stranica 172
Godina izdavanja 2013.
Nakladnik Znanje
Uvez meki

Napišite svoje mišljenje

Captcha