Drugo izdanje udžbenika iz psihologije obrazovanja obogaćeno je novim spoznajama iz glavnih područja ove discipline i izloženo kroz osam poglavlja. U prvom poglavlju proširen je dio o kvalitativnim istraživanjima, u drugom je izmijenjen dio o osobinama ličnosti koje su važne za uspjeh u učenju, u trećemu je dodano razmatranje o internetu, u četvrtom se uz motivaciju govori i o emocijama, a osmo poglavlje - Pozitivna psihologija u odgoju i obrazovanju - u potpunosti je novo. Na kraju svakog izlaganja je sažetak, opis ključnih pojmova, te prijedlog za daljnja čitanja. U sadržajnom i u jezičnom pogledu udžbenik je pisan jasno, pregledno i usmjeravajuće, s puno primjera iz suvremenih istraživanja i školske prakse te popraćeno nizom citata, šala i karikatura.
Općenito | |
Autor | Dubravka Miljković, Majda Rijavec, Vlasta Vizek Vidović, Vesna Vlahović-Štetić |
Br. stranica | 600 |
Godina izdavanja | 2014. |
Nakladnik | IEP d.o.o. |
Uvez | tvrdi |