Besplatna dostava na iznose veće od 53.09 €

E-MARKETING

Autor: Ružić, Drago; Biloš, Antun; Turkalj, Davorin
Br. stranica: 588
Godina izdavanja: 2014.
Nakladnik: Ekonomski fakultet u Osijeku
Uvez: meki


  • Model/ISBN: 978-953-253-131-2
  • Dostupnost: Dostupno

  • 48.78€




"Autori su se u ovom djelu bavili sustavnim pristupom i interakcijom različitih informacijsko-komunikacijskih tehnologija, kao i organizacijskom aspektu što prelazi okvire sagledavanja e-marketinga kao linearnog procesa i omogućava višedimenzionalni, odnosno mrežni pristup poslovne filozofije koja je interpolirana u sve sfere poslovanja, od atomističkog pristupa na razini poslovnog subjekta, do agregatnog pristupa na razini ukupnih društvenih procesa."

Općenito
Autor Ružić, Drago; Biloš, Antun; Turkalj, Davorin
Br. stranica 588
Godina izdavanja 2014.
Nakladnik Ekonomski fakultet u Osijeku
Uvez meki

Napišite svoje mišljenje

Captcha