Ime Jana Kotta nije ime tek još jednog znamenitog kritičara dvadesetog stoljeća, u ovome slučaju ujedno i dionika ugledne poljske kazališne i književne kulture (...). U pitanju je kritičar čiji su teorijski stavovi i tumačenja takvih velikana dramske riječi kao što je Shakespeare radikalno izmijenili percepciju odnosa drame i kazališta, književnokritičkih čitanja i režije, baštine i suvremenosti. Njegov je odjek u hrvatskoj kazališnoj kritici šezdesetih i sedamdesetih bio izniman i dalekosežan, pa su mu se i stavovi i formulacije dovinuli do statusa sažetih i prepoznatljivih referenci na čitav kompleks prijepornih pitanja kazališne prakse, pretvarajući se, kako Blažina veli, u "interpretativne formule" i "opća mjesta", koja prijete da prekriju daleko raznolikiji krajolik Kottove kritičke refleksije.
| Općenito | |
| Autor | Dalibor Blažina |
| Br. stranica | 380 |
| Godina izdavanja | 2011. |
| Nakladnik | Disput d.o.o. Za Izdavačku Djelatnost |
| Uvez | meki |
