Pri pisanju ove knjige išlo se za zadovoljavanjem nekoliko osnovnih potreba naše pedagoške javnosti. Prvo, trebalo je što više ponuditi novog što se posljednjih desetljeća dogodilo na tome području, a možda u našim krajevima nije bilo dostatno percipirano i recipirano ; drugo, da se ne insistira previše na onome što je u domaćoj pedagoškoj literaturi već prisutno i dostupno svima onima koji su za to zainteresirani ; treće, da se ostane više na razini iznošenja kriterija pedagoškog razmišljanja i djelovanja, a manje na navođenju i analiziranju pedagoških struktura i ustanova, njihovih posebnosti i specijalnih potreba pa onda i zasebnih pedagogija ili pedagoških disciplina ; četvrto, da se ne polemizira s bilo kim nego da se ukaže na ono što je nadživjelo polemike i pokazalo se koliko-toliko trajnim i pouzdanim.
| Općenito | |
| Autor | Marko Pranjić |
| Br. stranica | 338 |
| Godina izdavanja | 2001. |
| Nakladnik | Sveučilište u Zagrebu Hrvatski studiji - STUDIA CROATICA |
| Uvez | tvrdi |
