Besplatna dostava na iznose veće od 53.09 €

Uvod u medije i medijsku pismenost

Autor: Nada Zgrabljić Rotar
Br. stranica: 171
Godina izdavanja: 2023.
Nakladnik: Leykam international d.o.o.
Uvez: meki


  • Model/ISBN: 978-953-340-145-4
  • Dostupnost: Dostupno

  • 20.00€




Autorica, doktorica znanosti, sveučilišna profesorica te istaknuta medijska djelatnica, u svojoj knjizi daje jasan i pregledan povijesni uvid u razvoj (masovnih) medija te analizira, oslanjajući se na relevantna znanstvena istraživanja, koliki je njihov utjecaj na odrasle ljude i djecu i to na razini stavova i znanja, na razini osjećaja te razini ponašanja. Pritom se osobito fokusira na analizu novih medija u digitalnom dobu te medijsku industriju. Mediji neosporno utječu na ljude na različite načine, otvoreno ili subliminalno i to se ne može izbjeći, no važno je prema njima zauzeti proaktivan stav. U tome ključnu ulogu ima razina medijske pismenosti jer o njoj ovisi razumijevanje i korištenje medija. U knjizi je obrađeno nekoliko paradigmi medijske pismenosti te je istaknuta važnost te pismenosti kao alata za suzbijanje dezinformacija i medijskih manipulacija.

Općenito
Autor Nada Zgrabljić Rotar
Br. stranica 171
Godina izdavanja 2023.
Nakladnik Leykam international d.o.o.
Uvez meki

Napišite svoje mišljenje

Captcha