Besplatna dostava na iznose veće od 53.09 €

B2B Marketing

Autor: Bruno Grbac
Br. stranica: 316
Godina izdavanja: 2013.
Nakladnik: Ekonomski Fakultet Sveučilišta U Rijeci
Uvez: meki


  • Model/ISBN: 978-953-7813-14-7
  • Dostupnost: Dostupno

  • 46.45€




Autor u priručniku objašnjava prirodu poslovnoga tržišta, značaj istraživanja tržišta i predviđanja prodaje, analizira što i kako utječe na ponašanje poslovnih kupaca i ističe kako uspješno upravljati marketinškim aktivnostima. Posebna poglavlja posvećuje politici proizvoda, usklađivanju strategija i taktika te razvoju poslovnih odnosa s drugim subjektima na tržištu. Na kraju svakog poglavlja nalaze se teze za raspravu s ciljem poticanja na razmišljanje o izloženom gradivu.
Općenito
Autor Bruno Grbac
Br. stranica 316
Godina izdavanja 2013.
Nakladnik Ekonomski Fakultet Sveučilišta U Rijeci
Uvez meki

Napišite svoje mišljenje

Captcha