Besplatna dostava na iznose veće od 53.09 €

Marketing u Crkvi

Autor: Antal Balog
Br. stranica: 486
Godina izdavanja: 2012.
Nakladnik: Visoko Evanđeosko Teološko Učilište U Osijeku I Logos U Daruvaru
Uvez: meki


  • Model/ISBN: 978-953-6110-16-2
  • Dostupnost: Dostupno

  • 33.18€




Kršćanske vjerske zajednice tijekom svog višestoljetnog djelovanja koriste različite metode i tehnike koje su dio marketing koncepcije, premda to čine na drugačiji način nego suvremeni gospodarski subjekti. Odanedavni nastanak i razvoj koncepcije neprofitnog i, unutar njega, društvenog marketinga, pobudio je zainteresiranost crkve i raznih para-crkvenih organizacija za njegovu češću primjenu. Unatoč nastalim dvojbama i oprečnim mišljenjima o prikladnosti primjenljivosti marketinda u navještavanju osnovne kršćanske poruke, on se koristi u sve većoj mjeri, osobito u onim crkvenim organizacijama koje svojom djelatnošću prate osnovne djelatnosti crkve.
Općenito
Autor Antal Balog
Br. stranica 486
Godina izdavanja 2012.
Nakladnik Visoko Evanđeosko Teološko Učilište U Osijeku I Logos U Daruvaru
Uvez meki

Napišite svoje mišljenje

Captcha