Besplatna dostava na iznose veće od 400 kn

Nova pravila marketinga & PR-a

Autor: David Meerman Scott
Br. stranica: 275
Godina izdavanja: 2009.
Nakladnik: Dva I Dva
Uvez: meki


  • Model/ISBN: 978-953-55872-0-0
  • Dostupnost: Dostupno

  • 149.00 kn (19.78€)




“Internet nije toliko stvar tehnologije koliko ljudi. David Meerman Scott u svojim izuzetnim Novim pravilima marketinga i PR-a ide znatno dalje od tehnologije i istražuje mogućnosti interneta u odnosu na ljude. On utvrđuje niz pravila koja pokazuju kako ostvariti te mogućnosti uz maksimalnu učinkovitost, i to kroz primjere iz stvarnog života i na zanimljiv način.” Jay Conrad Levinson, Otac gerilskog marketinga i pisac serije knjiga Gerilski marketing
Općenito
Autor David Meerman Scott
Br. stranica 275
Godina izdavanja 2009.
Nakladnik Dva I Dva
Uvez meki

Napišite svoje mišljenje