Ljudi su, u svojim različitim ulogama – i turisti i kao zaposlenici u turizmu, kao zaposlenici u drugim službama i organizacijama koje su više ili manje (ne)posredno vezane uz turizam, ali i kao lokalno stanovništvo – ključni faktor odnosa u svim područjima vezanim uz turizam (ekonomskom, ekološkom, kulturnom, obrazovnom i dr.) pa je jasno zašto i psihologija ima svoje mjesto u turizmu.
Psihologiju u turizmu mogli bismo definirati kao granu psihologije koja se bavi zakonitostima doživljavanja i ponašanja ljudi koji se koriste turističkim uslugama ili ih izravno ili neizravno pružaju. S obzirom na širinu obuhvaćenih područja u knjizi, ona će biti od koristi i onima koji o turizmu tek uče i onima kojima je turizam posao, karijera ili životni poziv (ili sve to zajedno), ali i onima koji u turizmu samo uživaju.
Knjiga se temelji na rezultatima znanstvenih istraživanja najviše, dakako, u području psihologije u turizmu, ali je nekada bilo nužno zaviriti i u sociologiju i u ekonomiju), prožeta je osobnim iskustvima (našim, iskustvima bliskih nam ljudi i zapisima iz literature). Također se opisuje (mogući) doprinos pojedinih grana psihologije turizmu. No, nećemo se zavaravati: što bolje razumijemo turiste, bolju ćemo im uslugu pružiti: oni će biti zadovoljniji, a ostvareni prihod veći.
Općenito | |
Autor | Dubravka Miljković, Majda Rijavec, Irena Miljković Krečar |
Br. stranica | 326 |
Godina izdavanja | 2018. |
Nakladnik | IEP-D2 |
Uvez | tvrdi |