Besplatna dostava na iznose veće od 53.09 € (400 kn)

Psihologija u turizmu

Autor: Dubravka Miljković, Majda Rijavec, Irena Miljković Krečar
Br. stranica: 326
Godina izdavanja: 2018.
Nakladnik: IEP-D2
Uvez: tvrdi


  • Model/ISBN: 978-953-7057-43-5
  • Dostupnost: Dostupno

  • 46.45€ (350.00 kn)




Ljudi su, u svojim različitim ulogama – i turisti i kao zaposlenici u turizmu, kao zaposlenici u drugim službama i organizacijama koje su više ili manje (ne)posredno vezane uz turizam, ali i kao lokalno stanovništvo – ključni faktor odnosa u svim područjima vezanim uz turizam (ekonomskom, ekološkom, kulturnom, obrazovnom i dr.) pa je jasno zašto i psihologija ima svoje mjesto u turizmu.

Psihologiju u turizmu mogli bismo definirati kao granu psihologije koja se bavi zakonitostima doživljavanja i ponašanja ljudi koji se koriste turističkim uslugama ili ih izravno ili neizravno pružaju. S obzirom na širinu obuhvaćenih područja u knjizi, ona će biti od koristi i onima koji o turizmu tek uče i onima kojima je turizam posao, karijera ili životni poziv (ili sve to zajedno), ali i onima koji u turizmu samo uživaju.

Knjiga se temelji na rezultatima znanstvenih istraživanja najviše, dakako, u području psihologije u turizmu, ali je nekada bilo nužno zaviriti i u sociologiju i u ekonomiju), prožeta je osobnim iskustvima (našim, iskustvima bliskih nam ljudi i zapisima iz literature). Također se opisuje (mogući) doprinos pojedinih grana psihologije turizmu. No, nećemo se zavaravati: što bolje razumijemo turiste, bolju ćemo im uslugu pružiti: oni će biti zadovoljniji, a ostvareni prihod veći.

Općenito
Autor Dubravka Miljković, Majda Rijavec, Irena Miljković Krečar
Br. stranica 326
Godina izdavanja 2018.
Nakladnik IEP-D2
Uvez tvrdi

Napišite svoje mišljenje

Captcha