Besplatna dostava na iznose veće od 53.09 €

Socijalna povijest medija: Od Gutenberga do Interneta

Autor: Peter Burke
Br. stranica: 423
Godina izdavanja: 2011.
Uvez: meki


  • Model/ISBN: 978-953-7151-27-0
  • Dostupnost: Dostupno

  • 34.51€




Knjiga Socijalna povijest medija, od Gutenberga do Interneta pruža jedan od najboljih uvida u razvoj medija i njihov društveni kontekst, počevši od epohalnog izuma tiskarstva u 15. stoljeću, pa do uspona elektroničkih medija i Interneta, koji su otvorili nove, uzbudljive i nesagledive medijske prostore budućnosti. Iskusni autorski dvojac, povjesničari Peter Burke i Asa Briggs cijenjeni su stručnjaci i za druga razdoblja – prvi za renesansu i razna područja kulturne povijesti, drugi za viktorijansko razdoblje i radijsko i televizijsko emitiranje u Velikoj Britaniji. Širina njihova znanja, interdisciplinarnost i uronjenost u živo društveno tkivo, pri čemu ističu kompleksnost vremena i međuprožimanje različitih medija (nasuprot shvaćanju povijesti kao napredovanja, smjene jednog medija drugim, novim i usavršenijim) – čine ovu knjigu toliko iznimnom.
Općenito
Autor Peter Burke
Br. stranica 423
Godina izdavanja 2011.
Uvez meki

Napišite svoje mišljenje

Captcha