Knjiga Socijalna povijest medija, od Gutenberga do Interneta pruža jedan od najboljih uvida u razvoj medija i njihov društveni kontekst, počevši od epohalnog izuma tiskarstva u 15. stoljeću, pa do uspona elektroničkih medija i Interneta, koji su otvorili nove, uzbudljive i nesagledive medijske prostore budućnosti. Iskusni autorski dvojac, povjesničari Peter Burke i Asa Briggs cijenjeni su stručnjaci i za druga razdoblja – prvi za renesansu i razna područja kulturne povijesti, drugi za viktorijansko razdoblje i radijsko i televizijsko emitiranje u Velikoj Britaniji. Širina njihova znanja, interdisciplinarnost i uronjenost u živo društveno tkivo, pri čemu ističu kompleksnost vremena i međuprožimanje različitih medija (nasuprot shvaćanju povijesti kao napredovanja, smjene jednog medija drugim, novim i usavršenijim) – čine ovu knjigu toliko iznimnom.
Općenito | |
Autor | Peter Burke |
Br. stranica | 423 |
Godina izdavanja | 2011. |
Uvez | meki |